METŲ PROTAS – lakoniškai apie tai, kas svarbu

METŲ PROTO apdovanojimą renginyje S.V.A.K.O. 2016 gavusi Organizacijos komunikacijos vadybos studijų programos trečiakursė Miglė Mataitytė savo veiklą Šiaulių valstybinėje kolegijoje vertina kaip naudingą patirtį, kuri pravers ateityje.

Ir pati Miglė, ir jos artimieji buvo nustebę, kai pasirodė balsavimo anketos ir paaiškėjo, kad ši studentė yra viena iš kandidačių į „METŲ PROTO“ nominaciją. Perskaičiusi apie kitų dviejų merginų pasiekimus, Miglė pagalvojo, kad kaip tik tos studentės yra itin daug nuveikusios ir pasižymėjusios mokslinėje veikloje, todėl viena iš jų ir bus nugalėtoja. Žinoma, smagu buvo matyti šioje kategorijoje ir savo pavardę. Po apdovanojimų vakaro pašnekovė teigia supratusi, kad kartais mes ir patys nematome, ką darome, nesuprantame savo veiksmų svarbos, bet aplinkiniai tai pastebi. Miglė Mataitytė labai džiaugiasi gavusi šį apdovanojimą. Miglė priėmime

Svarbiausiu 2016 metų pasiekimu Miglė laiko Studentų atstovybės įstatų įregistravimą. Vadovaudamiesi senaisiais įstatais, studentai dažnai turėdavo kalnus nuversti net ir norėdami atlikti patį mažiausią darbelį. Kuriant naujuosius įstatus reikėjo labai gerai apmąstyti, ko siekiama kiekvienu punktu. Jau atrodė, kad Studentų atstovybė turi galutinius įstatus, bet tada prasidėjo sunkiausia dalis – viską reikėjo suderinti su notarais, Registrų centru. Šis darbas pareikalavo daug energijos ir pastangų, tačiau dabar Studentų atstovybė turi gerai parengtus įstatus, kurie nesunkina darbo.

Mergina jau trečius metus studijuoja Organizacijos komunikacijos vadybą ir per tą laiką pastebėjo, kad komunikacijos specialistas turi būti labai išradingas, jam reikia įvairios patirties, kuri leidžia į atitinkamas situacijas pažiūrėti iš atskaitos taškų. Miglė pripažįsta, kad jos aktyvumas kolegijoje, dalyvavimas įvairiose veiklose suteikė naudingos patirties, kuri tikrai pravers ateityje.

Miglės su balionais

Studentei atrodo, kad kiekvienos studijų programos atstovas turi skirtingą požiūrį į tai, kaip reikėtų tobulinti studijų procesą. Merginos nuomone, bendriausias ir tinkamiausias sprendimas yra nuolatinis dėstytojų skatinimas atnaujinti žinias. Vienos paskaitos būna labiau praktinės, kitos teorinės, todėl atsiranda problema studentams, kurie negali ilgai susikoncentruoti į teorines paskaitas, nes jos yra monotoniškos, labai greitai galima prarasti susidomėjimą. Iš savo patirties Miglė pasakoja, kad klausytis kelių teorinių paskaitų iš eilės jai būdavo tikra kančia, tačiau dalis dėstytojų sugebėdavo teorines paskaitas padaryti įdomesnes, nes įterpdavo į jas vaizdo įrašų, leisdavo grupės nariams pristatyti dalį teorijos ir pan. Tai išjudindavo studentus ir dėmesys vėl grįždavo prie paskaitos temos.Miglės ly

Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus specialistė

Silvija Papaurėlytė-Klovienė

 

Facebook komentarai